Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Veelgestelde vragen

    Veelgestelde vragen

    Bestellen

    1.1 Hoe werkt het bestelproces?

    Wanneer je een artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen kan je deze toevoegen aan de winkelwagen. Na het toevoegen kom je in een online winkelwagen met een overzicht van de bestelde producten. In dit overzicht kan je bestelling worden gecontroleerd en eventueel worden aangepast. Wanneer je de bestelling wilt afronden druk je op ‘doorgaan naar afrekenen’. Je wordt doorverwezen naar een menu waar je jouw gegevens kunt invullen. Na het invullen van de gegevens kan je de bestelling plaatsen en een betaalmethode selecteren. Na het afronden van de betaling krijg je een bevestigingsmail van de bestelling.

    1. Vul je gegevens zo compleet mogelijk in om de bestelling probleemloos te laten verlopen. Wil je het product op een ander adres laten bezorgen? Vink dan ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul vervolgens het desbetreffende adres in.
    2. Kies de gewenste bezorgmethode. Je kunt jouw bestelling kosteloos afhalen bij ons magazijn in Dordrecht. Indien je het product liever wilt laten bezorgen kun je deze optie aanvinken. Wanneer je besteld bij Budget Tuinmeubelen wordt jouw bestelling altijd gratis verzonden. Bij elk product naar jouw wens geldt de regel 'Gratis levering'.
    3. Kies nu via welke betaalmethode je wilt betalen. Je hebt de keuze om via IDEAL, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Klarna of Mistercash wilt betalen. Wanneer je alle stappen hebt ingevuld en de bestelling hebt gecontroleerd kun je jouw bestelling plaatsen. Vergeet niet om onze algemene voorwaarden te lezen en deze vervolgens te accepteren.

    1.2 Kan ik zelf een tuinset of loungeset samenstellen?

    Je kunt in onze webshop een set selecteren of deze zelf samen stellen door de tafel en stoelen los te bestellen. Het is niet mogelijk losse delen van de getoonde loungesets te bestellen. Mocht je vragen hebben tijdens het bestellen kun je altijd contact met ons opnemen.

    1.3 Kan ik zakelijk bestellen?

    Wanneer je een zakelijke bestelling met meerdere aantallen wilt plaatsen adviseren wij om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 078 – 20 32 078 of via e-mail naar [email protected]

    1.4 Kan ik mijn bestelling volgen?

    Bij iedere bestelling ontvang je een Track & Trace code waarbij je de bestelling kunt volgen met onze bezorgdienst.

    1.5 Hoe plaats ik een online bestelling?

    Stap 1 : Plaats je gewilde product in je winkelwagen door op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' te klikken.

    Stap 2 : Klik daarna op de knop 'Direct betalen' of als je door wilt winkelen kies dan voor 'Ga verder met winkelen'

    Stap 3 : Klik op de knop 'Bestellen'

    Stap 4 : Heb je al een account ga dan verder naar de verzendmethode en klik je gewenste verzendmethode aan, heb je nog geen account dan kun je registreren op deze pagina door je gegevens in te vullen en daarna door te gaan naar verzendmethode.

    Stap 5 : Nadat je een verzendmethode hebt gekozen ga je door naar betaalmethode waar je een betaalmethode kunt kiezen en je bestelling kunt afronden.

    (Kortingscodes worden ingevuld bij het bevestiging van de order voor het betalen.)

    1.6 Heb ik een account nodig om bij Budget Tuinmeubelen online te bestellen?

    Nee, een account aan maken op onze website voor een bestelling is niet verplicht, maar wel super handig! Zo kun je altijd je bestelling terug zien op je eigen account onder 'Mijn bestellingen'.

    Betalen

    2.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    In onze showroom kun je contant betalen of per PIN. Wanneer je jouw bestelling wilt afhalen kan je vooraf in de webshop betalen of in onze showroom.

    De webshop hanteert verschillende betaalmogelijkheden;

    • IDEAL
    • Apple Pay
    • Klarna
    • In3
    • SprayPay
    • Creditcard
    • Paypal
    • KBC/CBC betaalknop
    • SOFORT banking
    • Directe bankoverschrijving
    • Bancontact / Mistercash

    2.2 Kan ik contant betalen?

    Bij het afhalen van de producten in onze winkel kun je contant betalen. Betalen bij aflevering is niet mogelijk. Dit omdat wij de bestellingen verzenden met een externe transporteur.

    2.3 Kan ik achteraf betalen?

    Ja dat kan zeker met 'Klarna Achteraf Betalen'. Alleen voor webshop bestellingen!

    Hoe gaat dit in zijn werk?

    Met 'Klarna Achteraf Betalen' betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.

    Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.

    Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt. Natuurlijk kun je de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of bovenaan deze pagina.

    2.4 Maakt Budgettuinmeubelen.nl gebruik van kortingscodes?

    Op de producten van Budget Tuinmeubelen kan een kortingscode worden toegepast. Deze kortingscodes worden in actieperiodes vrijgegeven.

    2.5 Zijn de prijzen inclusief BTW?

    De prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

    Verzenden & Afhalen

    3.1 Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

    Product op voorraad

    Wanneer je een bestelling voor op werkdagen voor 12:00 plaatst, en het product op voorraad is, kun je ervoor kiezen om deze de volgende dag al bij te geleverd te krijgen. Indien je een bestelling later geleverd wilt krijgen kun je gebruik maken van de ‘gewenste leverdatum kiezer’. Je kunt er dan voor kiezen jouw bestelling tot een week later bij je te laten afleveren. Wil je jouw bestelling op een datum buiten de getoonde opties ontvangen? Dan kan je dit aangeven in de bestelnotities.

    Product in pre-order

    Wanneer bij een product de status 'pre-order' staat aangegeven betekent dit dat het product niet direct uit voorraad leverbaar is. Bij het product staat een verwachte levertijd aangegeven. Als je een product met een pre-order status bestelt, krijg je direct een mail zodra een definitieve leverdatum voor de bestelling in zicht is. Je kunt dan gemakkelijk een gewenste leverdatum inplannen.

    Product uitverkocht

    Wanneer een product is uitverkocht betekent dit dat hiervoor nog geen nieuwe leverdatum in zicht is. Neem contact op met de klantenservice als je interesse hebt in een uitverkocht product zodat zij je hierin verder kunnen helpen.

     

    3.2 Wat zijn de bezorgkosten?

    Bezorgkosten

    Wanneer je besteld bij Budget Tuinmeubelen wordt jouw bestelling altijd gratis verzonden. Bij elk product naar jouw wens geldt de regel 'Gratis levering'. Dit geldt ook bij bezorgingen in specifieke regio's en andere landen.

    Let op; Wanneer een levering op de Waddeneilanden geleverd moet worden kan dit tot 5 werkdagen duren, afhankelijk van de beschikbaarheid van transporteur.

    3.3 Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

    Wanneer je voor 12:00 besteld kunnen wij het product de volgende dag bij je afleveren. Als je de bestelling liever op een andere datum wilt laten afleveren kan je dit aangeven tijdens het bestelproces. Het is niet mogelijk om een specifiek tijdstip door te geven. Wel is het mogelijk om jouw bestelling op zaterdag af te laten leveren.

    Sommige producten worden verzonden via DHL. Als jouw bestelling is verzonden met DHL krijg je hiervan een bevestiging via e-mail. je kunt dan het pakket volgen via de meegestuurde track & trace code. Met deze code kun je ook het afleveradres of tijdstip wijzigen.

    Wanneer jouw bestelling wordt geleverd door onze transportpartner ontvang je op de (werk)dag voor levering tussen 17:00 en 19:00 een e-mail met daarin een verwacht tijdblok waarin de transporteur de bestelling de volgende dag bij je komt afleveren.

    Indien er onduidelijkheden zijn omtrent het transport kun je contact opnemen met de transporteur JKS Sneltransport.

    3.4 Wat kan ik verwachten bij de aflevering?

    Wanneer jouw bestelling door onze transportpartner wordt afgeleverd, rijd de chauffeur de zending tot waar de steekwagen, pompwagen of kar kan rijden. Dit betekent dat hij de zending tot aan de eerste drempel brengt en deze hier neer zet. Waar mogelijk zal de chauffeur helpen om de pallet af te stapelen zodat deze retour kan worden meegegeven.

    De chauffeur neemt geen oude producten of verpakkingsmateriaal mee retour.

    3.5 Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

    Als je een bestelling wilt afhalen kun je een afspraak inplannen via onze klantenservice. Zij kunnen je precies vertellen op welke locatie je jouw bestelling kunt afhalen. Op dit moment is het mogelijk om op 2 locaties bestelde artikelen af te komen halen;
    1. Oud-Beijerland (afhaalmagazijn)
    2. Dordrecht (winkel)

    3.6 Hoe werkt het afhalen?

    Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om je bestelling af te halen. Zodra je de bestelling hebt afgerond neemt onze klantenservice contact met je op om een afhaalmoment met je in te plannen. Dit is mogelijk op één van de onderstaande locaties:
    1. Oud-Beijerland (afhaalmagazijn)
    2. Dordrecht (winkel)

    Het kan voorkomen dat jouw bestelde artikelen op slechts één locatie aanwezig zijn. In dit geval is het alleen mogelijk om de artikelen op deze locatie af te halen.

    Ruilen & Retourneren

    4.1 Beschadigd product ontvangen

    Heb je een product beschadigd ontvangen? Wij lossen dit graag samen met je op. Om tot een passende oplossing te komen raden we je aan om deze 4 stappen te doorlopen:

     

    Stap 1: maak een foto van de beschadiging en van het volledige product
    Stap 2: pak je ordernummer erbij
    Stap 3: neem contact op met de klantenservice

    4.2 Kan ik mijn bestelling ruilen?

    Natuurlijk kun je artikelen bij ons omruilen wanneer je toch liever een ander artikelen wenst. Wij proberen altijd tot de beste oplossing te komen. Wanneer je een product online hebt besteld kun je dit gratis retourneren in onze showroom te Dordrecht. Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling kosteloos door ons op te laten halen via een externe transporteur of te verzenden met DHL (afhankelijk van de pakketgrootte). Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. 

    4.3 Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ja dat kan! Bij Budget Tuinmeubelen is het mogelijk om je bestelling kosteloos te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen. Ben je onverhoopt toch niet tevreden of past je aankoop toch niet in je tuin zoals je gehoopt had? Je kunt (een deel van) je bestelling gratis retourneren in onze showroom in Dordrecht. Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling kosteloos door ons op te laten halen via een externe transporteur, om hiervan gebruik te maken kun je contact met ons opnemen. Is jouw pakket geleverd met DHL en wil je deze retourneren? Dan kun je je retour aanmelden via deze link.

    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    4.4 Retourbeleid Budget Tuinmeubelen

    Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product kosteloos retour te sturen. Als de producten zijn geretourneerd krijg je het volledige orderbedrag gecrediteerd. Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Budget Tuinmeubelen geretourneerd moeten worden. Wanneer je een product online hebt besteld kun je dit gratis retourneren in onze showroom te Dordrecht. Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling kosteloos door ons op te laten halen via een externe transporteur, om hiervan gebruik te maken kun je contact met ons opnemen. Is jouw pakket geleverd met DHL en wil je deze retourneren? Dan kun je je retour aanmelden via deze link.

    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    4.5 Hoe meld ik een retour aan?

    Ben je onverhoopt niet tevreden of past je aankoop toch niet in je tuin zoals je gehoopt had? Als je artikel nog niet gebruikt is en (indien mogelijk) nog verpakt in de originele verpakking, kun je je bestelling kosteloos retourneren. Je kunt (een deel van) je bestelling gratis retourneren in onze showroom in Dordrecht. Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling kosteloos door ons op te laten halen via een externe transporteur, om hiervan gebruik te maken kun je contact met ons opnemen. Is jouw pakket geleverd met DHL en wil je deze retourneren? Dan kun je je retour aanmelden via deze link.

    Garantie & Service

    5.1 Hoelang heb ik garantie op mijn Tuinmeubelen?

    Bij Budget Tuinmeubelen heb je 2 jaar garantie op de geleverde tuinmeubelen. Dit is de wettelijke garantie die de consument minimaal van een product kan verwachten. Budget Tuinmeubelen streeft echter naar kwalitatieve tuinmeubelen die een langere levensduur dan 2 jaar hebben. Mocht zich binnen deze 2 jaar een probleem voordoen zal Budget Tuinmeubelen dit voor haar rekening nemen.

    5.2 Hoe kan ik mijn product aanbieden ter reparatie?

    Wanneer er zich een probleem voordoet vragen wij je om ons te mailen op [email protected] met een duidelijke foto + uitleg van het probleem. Door duidelijke foto’s kunnen wij een snellere een passende oplossing bieden. Wij streven ernaar om iedere e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden. Uiteraard kun je ons ook telefonisch benaderen.

    5.3 Kan ik na de garantieperiode bij Budget Tuinmeubelen terecht?

    Mocht de garantieperiode verlopen zijn willen wij uiteraard nog helpen met de reparatie van het product. Je kunt in dit geval contact opnemen met onze klantenservice.

    T: 078 – 20 32 078
    E: [email protected]

    5.4 Hoe kan ik een klacht melden?

    Mocht je een klacht hebben dan vernemen wij dit graag. Je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice of een mail sturen naar [email protected]. Door een klacht te melden kunnen wij onze webshop in de toekomst verbeteren. Mocht de klacht product gerelateerd zijn verzoeken wij je om het ordernummer en een foto van het product mee te sturen.

    Laagste prijsgarantie

    6.1 Hoe werkt de laagste prijsgarantie?

    Bij Budget Tuinmeubelen garanderen wij de laagste prijs. Deze garantie kunnen wij bieden doordat wij ons assortiment beperkt houden en grootschalig inkopen. Vind je het betreffende product toch elders voor een lagere prijs en voldoet het aan de voorwaarden? Neem dan contact met ons op. Wij zullen vervolgens de verkoopprijs aanpassen. Heb je het product al aangeschaft? Dan krijg je het prijsverschil retour. Let wel op, want dit geldt tot een week na de aankoop. Bekijk hier de voorwaarden.

    Overige vragen

    7.1 Waar kan ik terecht met mijn vraag?

    Heb je een vraag over een bestelling of één van onze producten? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan telefonisch, per e-mail of via één van onderstaande chatdiensten (WhatsApp & Facebook Messenger)

     
    We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    7.2 Welke producten kan ik bekijken in jullie showrooms?

    Momenteel kun je onze tuinmeubelen bekijken op twee locaties. Om te checken of jouw product in 1 van deze showrooms aanwezig is kun je het product raadplegen.

     

    Megastore Dordrecht
    in onze showroom in Dordrecht vindt je een groot deel van onze collectie. Gevestigd in het populaire tuincentrum Tuinwereld Dordrecht is de gehele tuinmeubelafdeling (2000m2) gevuld met onze nieuwste collectie tuinmeubelen.

     

    Shop in Shop Roermond
    In roermond vind je onze shop-in-shop in de showtuin van Domiveranda. Hier kun je terecht voor een select assortiment met uitsluitend onze populairste producten.

    7.3 Hoe gaat een terugbetaling in zijn werk?

    Neem voor een retour of klacht altijd contact op met onze klantenservice. Heb je dit al gedaan én heb je een artikel naar ons retour gestuurd of is deze bij je opgehaald? Wij zullen dan het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Neem contact op

    * Verplichte velden
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »