Wat zijn de verzendkosten?

Bezorgkosten in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde boven de €250,- worden gratis verzonden door heel Nederland. Bij bestellingen onder de €250,- zullen wij een klein deel van de verzendkosten in rekening brengen, namelijk €6,95. Let op, dit is een fractie van de werkelijke bezorgkosten.

Bezorgen in specifieke regio’s en andere landen

De verzendkosten voor leveringen in België bedragen €14,95. Bij bestellingen boven de €500,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

De verzendkosten voor leveringen in Duitsland bedragen €39,95.

De levertijd naar Duitsland bedraagt 1-2 weken.

Hoe werkt het bestelproces?

Wanneer je een artikel hebt gevonden welke je wilt bestellen kan je deze toevoegen aan de winkelwagen. Na het toevoegen kom je in een online winkelwagen met een overzicht van de bestelde producten. In dit overzicht kan de bestelling gecontroleerd worden en eventueel een aangepast worden. Wanneer je de bestelling wilt afronden druk je op “doorgaan naar afrekenen”. Je wordt doorverwezen naar het menu waar je jouw gegevens kunt invullen. Na het invullen van de gegevens kan je de bestelling plaatsen en een betaalmethode selecteren. Na het betalen krijg je een bevestigingsmail van de bestelling.

  1. 1. Vul je gegevens zo compleet mogelijk in om de bestelling probleemloos te laten verlopen. Wil je het product op een ander adres laten bezorgen? Vink dan “verzenden naar een ander adres” aan en vul vervolgens het desbetreffende adres in.
  2. 2. Kies de gewenste bezorgmethode. U kunt uw bestelling kosteloos afhalen in ons magazijn in Dordrecht. Indien u het product bezorgt wil hebben kunt u deze optie aanvinken. De verzendkosten bedragen standaard €4,95 tenzij uw totaal bedrag meer dan €100,- bedraagt
  3. 3. Kies nu via welke betaalmethode u wilt betalen. U heeft de keuze om via IDEAL, Paypal, Mastercard, Visa, Maesto of Mistercash wilt betalen. Wanneer u alle stappen heeft ingevuld en uw bestelling heeft gecontrolleert kunt u uw bestelling plaatsen. Vergeet niet om onze algemene voorwaarden te lezen en deze vervolgens te accepteren.

Kan ik zelf een tuinset of loungeset samenstellen?

U kunt in onze webshop een set selecteren of deze zelf samen stellen door de tafel en stoelen los te bestellen. U kunt geen losse delen van de getoonde loungesets bestellen. Mocht u vragen hebben tijdens het bestellen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Is www.budgettuinmeubelen.nl veilig?

Het bestellen van artikelen online is erg makkelijk, snel maar ook veilig. U kunt uw aankoop veilig en betrouwbaar bestellen via www.budgettuinmeubelen.nl, dit wordt gegarandeerd door webwinkel keurmerk.

Wij maken gebruiken van een beveiligde websiteomgeving. De URL in de adresbalk ziet er al volgt uit: https://www.budgettuinmeubelen.nl

“https://” geeft aan dat het een beveiligde verbinding is.
“http://” duidt op een normale verbinding.

Kan ik zakelijk bestellen?

Wanneer u een zakelijke bestelling wilt plaatsen adviseren wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 078 – 20 32 078 of mailen naar info@budgettuinmeubelen.nl

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In onze showroom kunt u contant betalen of per PIN. Wanneer u uw bestelling wilt afhalen kunt u vooraf op de webshop betalen of in onze showroom.

De webshop hanteert verschillende betaalmogelijkheden welke als volgt zijn;

  • IDEAL
  • Creditcard
  • Paypal
  • Directe bankoverschrijving
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Bankcontact / Mistercash
  • Overboeking

Kan ik contant betalen?

Bij het afhalen van de producten kan je contant betalen. Bij het bezorgen van de producten is dit niet mogelijk omdat wij onze producten met een externe partij verzenden.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Maakt Budgettuinmeubelen.nl gebruik van kortingscodes?

Op de producten van Budget Tuinmeubelen kan een kortingscode worden toegepast. Deze kortingscodes worden in actie periodes vrijgegeven.

Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

Wanneer je een bestelling voor 12:00 plaatst leveren wij deze de volgende dag bij u thuis. Wil je een bestelling op een andere dag geleverd hebben? Neem dan na de bestelling contact met ons op.

Mocht je er voor gekozen hebben om de bestelling af te halen kan dit tijdens onze openingstijden of op afspraak. Wanneer je op afspraak langs wilt komen kan je ons bereiken op 078 – 20 32 078 of stuur een mail naar info@budgettuinmeubelen.nl

Wanneer een bestelling op de waddeneilanden geleverd wilt hebben hanteren wij €20,- bezorgkosten. Deze levering kan tot 6 werkdagen duren.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten in Nederland

Bestellingen met een bestelwaarde boven de €250,- worden gratis bezorgd door heel Nederland. Wanneer het bestelbedrag onder de €250,- is hanteren wij een bezorgtarief van €6,95. Let op, dit is een fractie van het werkelijke tarief wat budgettuinmeubelen.nl voor haar rekening neemt.

Bezorgen in specifieke regio’s en andere landen

Bij verzendingen naar Belgie en Duitsland hanteren wij een bezorgtarief van €14,95,-. De levertijd naar Duitsland bedraagt 1-2 weken.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Wanneer je voor 12:00 besteld kunnen wij het product de volgende dag bij je leveren. Liever een aantal dagen later? Geef dit dan aan in de opmerkingen zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Het is niet mogelijk om een specifiek tijdstip door te geven omdat wij afhankelijk zijn van onze transporteurs.

 

Kan ik mijn bestelling in Dordrecht afhalen?

Budget tuinmeubelen heeft alle producten op voorraad in onze locatie aan de Provinciale weg 4a. U kunt de producten op openingstijden afhalen. Mocht het niet lukken om tijdens de openingstijden langs te komen kunt u altijd contact met ons opnemen om de producten op afspraak af te halen.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Budget tuinmeubelen heeft alle product op voorraad die dezelfde dag nog afgehaald kunnen worden in onze winkel.

Hoe werkt het afhalen?

Tijdens uw bestelling kunt u kiezen voor “bestelling afhalen in onze winkel”. Wanneer u voor deze optie gaat kunt u elk gewenst moment tijdens onze openingstijden in onze winkel melden. U hoeft hier geen afspraak voor te maken.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Dit is uiteraard mogelijk. Als je een bestelling wilt ruilen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij proberen altijd tot de beste oplossing te komen. Wanneer je een product online hebt besteld kan je dit gratis retourneren in onze showroom te Dordrecht. Daarnaast is het ook mogelijk om je bestelling door ons op te laten halen via Van Der Mark transport. De kosten hiervoor bedragen €39,95.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij Budget Tuinmeubelen is het mogelijk om je bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen. Dit kan geheel kosteloos door het geleverde product te retourneren in onze showroom te Dordrecht. Daarnaast is het ook mogelijk om de bestelling op te laten halen door onze transporteur: Van der Mark transport. De kosten hiervoor bedragen €39,95. Mocht de bestelling bij levering of bij afhalen incompleet of beschadigd zijn, neemt dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Houd u er rekening mee dat kleuren in de webshop, soms kunnen afwijken van de werkelijkheid. Een grijze tafel kan bijvoorbeeld in de webshop er lichtgrijs uit zien, maar is in het echt in uw beleving net een beetje donkerder. Wij verwachten dan ook, dat u de verantwoordelijkheid neemt die komt kijken bij het kopen op afstand.

Retourbeleid Budget Tuinmeubelen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket of €39,95 per pallet, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@budgettuinmeubelen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe lang heb ik garantie op mijn tuinmeubelen?

Bij Budget Tuinmeubelen heb je 2 jaar garantie op de geleverde tuinmeubelen. Dit is de wettelijke garantie die de consument minimaal van een product kan verwachten. Budget Tuinmeubelen streeft echter naar kwalitatieve tuinmeubelen die een langere levensduur als 2 jaar heeft. Mocht zich binnen deze 2 jaar een probleem voordoen zal Budget Tuinmeubelen dit voor haar rekening nemen.

Hoe kan ik mijn product aanbieden ter reparatie?

Wanneer er zich een probleem voordoet vragen wij je om ons te mailen op info@budgettuinmeubelen.nl met een duidelijke foto + uitleg van het probleem. Door deze foto kunnen wij een passende oplossing bieden. Wij streven ernaar om de e-mail binnen 1 dag te beantwoorden. Uiteraard kan je ons ook telefonisch benaderen.

Kan ik na de garantieperiode bij Budget Tuinmeubelen terecht

Mocht de garantieperiode verlopen zijn willen wij uiteraard nog helpen met de reparatie van het product. Je kam in dit geval contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik een klacht melden?

Mocht je een klacht hebben dan vernemen wij dit graag. Je kan contact opnemen met onze klantenservice of een mail sturen naar info@budgettuinmeubelen.nl. Door een klacht te melden kunnen wij ons in de toekomst verbeteren. Mocht de klacht product gerelateerd zijn verzoeken wij je om het ordernummer en een foto van het product mee te sturen.

Hoe werkt de laagste prijs garantie?

Budget Tuinmeubelen garandeert de laagste prijs. Deze garantie kunnen wij bieden doordat wij ons assortiment beperkt houden en grootschalig inkopen. Indien je het betreffende product toch voor een lagere prijs aantreft en het product voldoet aan de voorwaarden, kan je contact met ons opnemen. Niet alleen wordt de verkoopprijs aangepast, je krijgt ook het verschil in prijs retour! Dit geldt tot twee weken na de aankoop.

Wat zijn de voorwaarden?

  • Het product moet identiek zijn.
  • Het gaat om de prijs inclusief levering en/of bezorgkosten.
  • Het desbetreffende product is bij de andere partij op voorraad.
  • De prijs is online aantoonbaar.
  • Het is een nieuw product.
  • Het product is leverbaar in Nederland.
  • Onze laagste prijsgarantie is na het moment van aankoop twee weken geldig.

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@budgettuinmeubelen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Overige vragen

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.